WANITA YANG HEBAT AKAN INGAT 3 PEKARA..
~ALLAH S.W.T
~IBUBAPA
~PASANGANYA

Saturday, November 24, 2012

HaTi SeOraNg WaNiTa

semua org thu...wanita seorang hamba allah...yg allah jadikan dgn sifat yg lemah lembut,sopan santun,dll...tp skrg wanita akhir zaman...dah bnyk terpesong...hhheeemmm... btw...hati wanita ne bagai gelas yg penuh dgn air didlmnya...bila gelas tu pecah..mcm tu la remuk hati seorang wanita bila disakiti...bila gelas tu dituang dgn air yg bnyk...ia mmpu menjga dan menmpung air tersebut...mcm tu la hati wanita... makin dewasa...makin aku knl erti menjga diri sebagai wanita..mlklumlah...dlu x brpa nk wanita sgt...(aku bkn pegkid kehh!!cuma ksr!!)berbangga lah menjadi wanita... ustz ak da ckp...allah menaikkan darjat wanita sehingga ada surah di dlm al-quran surah tentang wanita...SUBAHANNAALLAH...indahkan ciptaan allah...tapi...wanita yg aku pling bangga dlm dunia ne...msti la IBU aku...mcm2 dia lalui...tp dy terus tabah dan tabah... kdg2 ak tertnya2...mcmna IBU boleh setabah itu????adakah nnti aku mmpu setabah IBU???? ak tw...dlm senyum dy msti ada sakit yg terpendm....begitulah hebtnya wanita...dilanda dugaan cmna pown dia tetap tabah... WANITA SOLEHAH ADALAH WANITA PILIHAN...

No comments:

Post a Comment

mai tinggal coment