WANITA YANG HEBAT AKAN INGAT 3 PEKARA..
~ALLAH S.W.T
~IBUBAPA
~PASANGANYA

Saturday, June 22, 2013

BUNTU...BANTU AKU YAALLAH!!

mesti korng pnh rsa down di sebabkn result exm teruk..pastu pinjaman kena gantung..lepas tu buntu x thu pilih siapa untuk jadi temn hidup...hermmm cm tu la jadi dkt aku bln ne...mcm2 mslh dtg..ak x merungut..setiap yg dtg psti da hikmahnya..tp ne berpunca dri aku jugk..yea..ak bnyk main...x ingt yg aku ne tgh belajr...bila keluar result!!PAPPP!!!!!kn dh kena...pinjm kna gntung....bru nk menyesal...wht should i do???ibu ckp klu x mmpu behenti jgn pksa belajr...nnti lg bnyk mslh..tp klu ak berhenti ak nk keje apa???ak dh la x biasa keje kilang..nk harapkan job wedding ak..herrmmm berpa la sgtt...yaallah..bantulah aku...pkir2 blik..klu ak teruskan belajr..pointer ak tetap rendah...sma jep cm x belajr...skrg ne owg lebih tgok spm dri dip..law dip pown low x guna jgk kelykn tu..huh2...xthu nk watpe dh..

No comments:

Post a Comment

mai tinggal coment