WANITA YANG HEBAT AKAN INGAT 3 PEKARA..
~ALLAH S.W.T
~IBUBAPA
~PASANGANYA

Monday, July 1, 2013

hello sem 3 KPTM KL!!!

alhamdulilah...sudh masok sem 3..ak x nk main2 dh sem ne...ckup ak kcwa dgn sem yg leps..ayh ak dh bg aku peluang untk aku betulkan kesilpn aku blik..tengs ayah...sedar x sedar tinggal lg sethn setgh ak nk belajr..he2...sedang kwn2 aku jga mkn suami n anak dkt rumah..aku jln2 g ke kolej..hati ne kdg2 tgok rsa cm bst jep..de fmily sendiri..tp..allah suruh ak beljr dulu..dan dpt kehidupn yg lebih baik...haa!!!hgpa nk tw!!aku blik cuti sem 3 ne..blik2 kl..yaallah..JEREBU bkn main lg!!ak ingtkan dh de dkt genting dh!!tp allah maha penyayang..dia turnkan hujan...jerebu x lama..aishhh....sakit pulak kki aku ne..yea la..bru guna kasut baru beli dkt Times square 2 hri..dh lekang..pastu skit plk kki aku!!aisshhh!!!

No comments:

Post a Comment

mai tinggal coment